Bir Siparişin Statüsünü Nasıl Değiştirebilirim?
1- E-Ticaret yönetim ekranınıza giriş yapın,
2- Sol menüden Siparişler > Siparişler linkine tıkalyın.
3- Karşınıza sistemde bulunan siparişler listelenecektir. Liste üstünde yer alan filtre bölümünden ilgili sipariş bulunarak sağ sutununda yer alan Görüntüle butonuna basılır.
4- Karşınıza sipariş detay ekranı gelecektir. Bu ekranda Sipariş Detayları gurubunun sağ sütununda yer alan Değiştir butonuna basınız.
5- Karşınıza sipariş durumu güncelleme ekranı gelecektir.
Sipariş Durumu : bu alandan siparinizin durumunu değiştirebilirsiniz.
Kullanıcıya Mail Gönder : Bu alandan Kullanıcıya Mail Gönder seçeneği evet / hayır olarak seçilebilir. Müşterinize bu şekilde siparişin durumu ile ilgili otomatik olarak mail gönderilir.