Bir Siparişin Statüsünü Nasıl Değiştirebilirim?

1- E-Ticaret yönetim ekranınıza giriş yapın, 

2- Sol menüden Siparişler > Siparişler linkine tıkalyın.

3- Karşınıza sistemde bulunan siparişler listelenecektir. Liste üstünde yer alan filtre bölümünden ilgili sipariş bulunarak sağ sutununda yer alan Görüntüle butonuna basılır.

4- Karşınıza sipariş detay ekranı gelecektir. Bu ekranda Sipariş Detayları gurubunun sağ sütununda yer alan Değiştir butonuna basınız.

5- Karşınıza sipariş durumu güncelleme ekranı gelecektir. 

Sipariş Durumu : bu alandan siparinizin durumunu değiştirebilirsiniz.

 

Kullanıcıya Mail Gönder : Bu alandan Kullanıcıya Mail Gönder seçeneği evet / hayır olarak seçilebilir. Müşterinize bu şekilde siparişin durumu ile ilgili otomatik olarak mail gönderilir.

Bize Ulaşın

BayPro Yazılım San. ve Tic.
Üçevler Mah. Dumlupınar Cd. No:5A/F Nilüfer/BURSA

Tel : 0850 840 2529